duminică, 22 noiembrie 2009

Am votat

Astazi am fost la vot. Alegeri prezidentiale si doua  referendumuri.
Se pare ca prezenta la vot a crescut considerabil comparativ cu anul 2004.
Cresterea prezentei la vot a electoratului inseamna ca si cei ce au tacut ani de zile acum s-au decis sa-si sustina punctul de vedere. Inseamna ca au inceput sa inteleaga ce inseamna ...DEMOCRATIA  intrun stat DEMOCRAT...
Si sper ca acest inceput sa aiba si un final bun pentru noi cei ce  am muncit o viata in aceasta tara uitand de timpul nostru liber de viata noastra personala,.. cei ce ne-am daruit toata capacitatea profesionala la locul de munca pentru o viata mai buna si ne-am ales cu ...somaj,..salarii de mizerie si ...pensii nici nu mai am cuvinte.. Cei ce am proiectat am executat,...am creat ceea ce ar fi insemnat hale pentru locuri de munca,..pentru dezvoltarea industriei si a agriculturii...si cei ajunsi la putere au vandut,..au demolat,..au distrus. Cei votati de noi au dus tara la  distrugere , la decadere. Dintro tara agrara, granarul Europei am devenit o tara subdezvoltata,..o tara alimentata de Europa. O tara fara industrie... Mai rau decat ...India ..care se pare ca este cea mai saraca tara din lume. Dar indienii au o mare calitate isi iubesc tara...si in filmele lor scot la iveala ce au ei mai de pret ...TRADITIA... Noi nici  traditia nu ne-o mai recunoastem si nici istoria...
Dar un pas inainte,...s-a iesit la vot... N-or iesi toti romanii cu drept de vot,..dar ceva mai multi  decat au iesit in ultimii ani...
Viata merge inainte si noi imbatranim,...iar rezultatele se vor vedea,...nu dupa 20 de ani [au trecut] cum a spus Brucan,...in ritmul asta...poate peste cateva generatii...Poate...
Se spune ca ROMANIA s-a creat sub semnul zodiacal LUPUL,..motiv pentru care oamenii se comporta ca lupii . Lupi singuratici cat timp le este bine....si in haite de lupi cand sunt flamanzi... Dar haitele sunt din ce in ce mai mici,..pe grupuri politice,... iar cei multi stau singuratici, speriati si asteapta ...nu se stie ce...

4 comentarii:

  1. Am fostla vot.Spre marea mea dezamagire nu a iesit cel vizat de mine si cei din familia mea.Inca am inima stransa,doar pana voi vedea rezultatul final...dar,nu!Mai astept sa vad finalul.Dintr-o tara fara datorii,am ajuns ...vai de mama noastra.Speranta moare ultima.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dalimi important este sa mergi la vot. Iar daca ma intrebi eu iti spun ca am votat cu Basescu si voi vota cu el din urmatoarele motive:
    1- a incercat sa rezolve multe dosare si cu toate greutatile intampinate,..Nastase, Mitrea, Voiculescu, samd sunt in curs de ,... in fuctie de alegeri de rezolvare
    2- prin intermediul unui prim-ministru PD-l va reduce discrepanta dintre oameni,.. cei cu salarii imense si viitoare pensii uriase, dar nu conform cotributiilor personale,..ci tot nnoi le vom suporta....
    3- este un presedinte independent de cerintele celor din afara...
    Geoana este omul lui Iliescu si eu l-am votat pe Iliescu trei -paatru ori,...au vandut tot, au inchis tot,..au distrus tot ce s-a putut distruge,...Daca in 1980 tara noastra era cu 20 de ani inaintea Bulgariei astazi cred ca suntem cu 40 de ani in urma.
    Polonezi au suferit sub jugul URSS si s-au trezit din cosmar dupa anii 1990...
    Noi nu ne-am trezit nici astazi....
    Salarii si pensii imense nu sunt doar vorbe si sunt obtinute de cei ce nu au contribuit...
    BAFTA

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu toate ca in tara asta toata lumea, "se pricepe la fotbal si la politica", chiar daca sunt barbat, eu sunt anti-fotbal, fiindca "balonul este rotund", iar in ceea ce priveste politica, "pleaca ai nostrii, vin ai nostrii", dar nici ei nu stiu, "cine are ASII IN MANECA"! SA FIM SANATOSI SI OPTIMISTI SI (VORBA LUI DALMI): "SPERANTA MOARE ULTIMA!!!"

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca vom lasa ca altii sa aleaga in locul nostru sa nu plangem maine cu lacrimi de crocodil.....
    Eu nu accept ca altii sa intrepreteze tacerea mea favorabila lui Geoana....
    Poate visele dinnaintea alegerilor va vor lumina drumul catre sectia de votare...
    Viesele nu mai viseaza de mult, sperantele nu mai spera de mult.... scufundarea navei este la un pas de noi.
    Ieri seara am fost la un spectacol omagial...si scriitorii maghiari, o asociatie maghiaro-romana a scriitorilor si poietilor , isi doresc o ROMANIE prospera si unita mai mult decat noi romanii.
    Unde suntem,...unde am adormit???...UNDE NE_AM RATACIT????

    RăspundețiȘtergere