miercuri, 18 noiembrie 2009

Salut

Am postat si pe netlog si pe friendconnect si pe facebook si tot nu ajunge??/
Bine postez si aici doar nu am mai postat nimic nou de multa vreme.
Am sperat am visat ca intro zi voi fi pe deplin fericita,..intro zi in care prima mea carte va capata contur...si a capatat este superba,..are multe mesaje pentru generatiile noastre si pentru generatiile noi...generatiile viitoare... si nu am nici cea mai mica multumire de sine...
Invidia, rautatea ,...la mare voga...
DOAR UN GUST AMAR.
Ce va urma???
A doua carte indiferent de reactiile negative ale,..stiu eu cui...
Viata merge inainte si trebuie sa-mipastrez verticalitatea siincrederea in mine....

2 comentarii:

  1. Indiferent de reactiile primite, te rog sa fii tu si sa scrii ce "iti dicteaza inima"!
    Nici "scrieriile lui Eminescu", nu au placut multora-ATUNCI!-, nici Caragiale, nu a scapat de "reprosuri", de la "niste moftangii", dar crezi ca au fost inhfluentati in opera lor?! "Cainii latra(asta e rostul lor), tu MERGI SI SCRIE inainte! Cei ce vor veni, dupa noi, vor AVEA ULTIMUL CUVANT!
    Cu sinceritate, Mario

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi scrie doar nu degeaba mi-am ales editura Eminescu...
    Eminescu, Caragiale, Creanga, Cosbuc, Arghezi...au fost blamati si astazi sunt premiati...
    Dreaptul de blam apartine doar cititorilor actuali sau cititorilor generatiilor viitoare. Cei mai importanti sunt cititorii generatiilor viitoare care vor dori sa citeasca si altceva decat 'cartile de istorie' ale istoricilor dependenti de o anumita culoare politica.

    RăspundețiȘtergere