miercuri, 13 ianuarie 2010

PRITENIE

" Un batran lautar,
Povestea intro seara,
Din batrana vioara un veghi cantec amar,
Trei prieteni erau ,Dar era si o fata 
Si toti trei o iubeau.
Se ascundea fiecare, gelozia incoltea,
Si batrana vioara in zadar le spunea...


O fata mai gasesti, dar un prieten ..NU,
Sa creada of-ul tau cand ti-e bine sau rau,
O dragoste gasesti, dar un prieten greu,
Sa -l simti alaturea linga tine mereu,


Dar cum era de asteptat, fiindca asa-i omeneste,
Cu un altul fireste , fata s-a maritat,
Si paharul impacarii, facand haz, l-au ciocnit,
Si-au dat foc supararii, si-au baut si-au cantat,


O fata mai gasesti, dar un prieten ..NU
sa creada of-ul tau cand ti-e bine sau rau,
O dragoste gasesti, dar un prieten greu ,
Sa-l simti alaturea langa tine mereu..."

Prietenia cel mai frumos sentiment, cel mai curat sentiment. Prieteni, prietene cele mai sensibile ganduri, si cele mai curate simtiri unesc oameni de diferite varste, de diferite sexe, de diferite rase, de diferite nationalitati.
Prietenia nu are granite cand oamenii pot comunica , cand oamenii pot dialoga,..cand oamenii isi pot exprima ceea ce simt fara sa fie intrerupti, ... fara sa fie contrazisi pe moment, ..sa nu uitam contradictia duce la multe creatii pe plan stiintific si constructiv,... singura cale, internetul,..singura lume , lumea virtuala .
Internetul o cale sigura ce uneste suflete necunoscute, apropie oameni ce nu se cunosc, oameni ce nu stiu nimic despre prietenul sau prietena virtuala,..dar sunt uniti doar prin idei, prin modul de a gandi,..prin sensibilitatea imaginilor postate, prin sensibilitatea citatelor din literatura universala,..prin muzica preferata.
Lumea virtuala o lume nevazuta, o lume care nu tine cont daca ochii sunt albastri, negri, verzi sau caprui, o lume care nu tinea cont de fizicul perfect sau imperfect, o lume ce nu tine cont de varsta... Toti suntem tineri sau batrani dupa felul in care gandim,..dupa ideile care ne sensibilizeaza,..dupa felul in care gandim...
O postare facuta de Belgigue pe blog ne-a unit pe noi cei cativa prieteni care pentru un moment am crezut ca putem fi prieteni... Prieteni dar pana cand??/ Pana la prima tradare,..Care a tradat primul si de ce??? Nu conteaza. Conteaza doar daca ceva din noi ne-a tradat,..conteaza doar daca noi cei putini ne-am ranit,..conteaza doar daca noi putem trece pentru o clipa  peste aceasta ruptura si suntem in masura sa ne uitam in urma, sa ne uitam la ce ne-a unit si sa gandim daca acea fractiune de secunda care a dus la ruptura poate fi mai puternica decat ceea ce ne-a unit pe o perioada de timp .
Atunci in urma cu ceva timp toti am elogiat prietenia,..sensibilitatea care ne-a unit,...
Astazi  privind constat ca tu Mario, initiatorul , tu ai venit cu prietenele tale si ai facut ca cele doua bloguri sa comunice, sa fie mai usor de comunicat, ai redus spatiul , distanta...si ...si tot tu te-ai retras primul,..apari , dispari, ti-ai schimbat adresa... Te-ai plans de o lovitura a sortii dar nu ai acceptat ajutorul nostru,.. Si .. si mai rau ieri prietena ta, prietena noastra Dalimi s-a retras,..un mesaj...o retragere de prietenie...si atat...
Nu ... nu te invinuiesc pe tine... Ma invinuiesc pe mine...desi nu cred ca am gresit,..sau poate am gresit necomunicand mai mult cu ea.... Ma gandesc ca toti suntem vinovati  pentru ca am sperat in ceva mort din start,...prieteni de pe GARBO ce am fugit de o comunitate ce ne-a unit,..am tradat o comunitate crezandu-ne superiori multor prieteni ...si in realitate am ajuns in acelasi impas... o noua ruptura... Tu nu vrei sa apari,..dar nici nu te retragi... Dalimi s-a retras dar...de fapt nu s-a retras... Am mai chemat prietene,..dar si ele au trecut in viteza sau ...deloc ...
Cand am gresit dragi prieteni cand am crezut in prietenie,..cand am crezut in voi??? sau cand am incercat sa visez ca prietenia nu are granite,..cand am crezut ca lumea virtuala este mai sincera decat lumea reala...
Ne nastem singuri si ... si murim singuri,...Dar drumul vietii este lung ... Drumul vietii este lung si spinos,.. cu multe serpentine,..cu multe suisuri si coborasuri,.. Drumul il strabatem pana la capat oricat de anevoios si de greu este,.. Important este daca il strabatem singuri,..sau inconjurati de prieteni... 
Cum sa cred in prietenie daca totul s-a rupt la un timp asa de scurt???
Sigur credeti in prietenie???
Sigur ati scris ce ati simtit,...sau ati scris ceea ce logica v-a dictat,..
Daca nu stii sa simti logica,..daca nu stii sa gandesti logic mai bine nu te arunci cu elogii pe care nu le simti,..nu le gandesti ..si mai rau nici nu le accepti...
Tradarea celui mai frumos sentiment este cea mai mare tradare  in viata ta..in viata tuturor,..in viata noastra...
Si tradatorii se numesc lasi...si lasii lovesc pe la spate...fug cand te astepti mai putin.... pana unde pana unde ajung...si intro zi se trezesc singuri ... singuri pentru ca nu au stiut decat sa fuga de dusmani, de prieteni,..de tot ce inseamna sinceritate,..incredere,..respect,..speranta...si viata devine un cosmar...un cosmar ce nu poate fi oprit de unul singur...
In viata iti poti trada iubitul, iubita,..dar nu prietenul sincer,..prietena sincera,..acel prieten descris in versurile romantei vechi,.. o romanta greu de uitat dar si mai greu de trecut cu vederea fara sa te gandesti la sensul versurilor,..la sensibilitatea versurilor  si a melodiei...
Cine nu crede in prietenie nu crede in sine,..nu crede in DUMNEZEU cu adevarat,..crede doar in vorbe goale,.. in iluzii desarte,..iluzii care vin, cresc,..capata dimensiuni uriase si intro zi se sparg ca ...baloanele de sapun...
Oricine crede in prietenie este bine venit pe blogul ANTA....
ANTA blogul prieteniei, ...blogul prietenilor adevarati... a prietenilor fara varsta,..a prietenilor indiferent de sex,..de rasa,..de origine,..de nationalitate,..indiferent de religie...PRIETENI.

2 comentarii:

  1. Da...Nu pot decat sa-ti spun ca "pare sa ai dreptate"; dar aceasta numai cand ai avea toate datele (ce acum sunt disparate precum un vas de cristal "spart in zeci de farame"!
    Te intrebi de ce sunt "las si fug"?! Precum vechii luptatori, ai aceste pamanturi sfinte, stropite cu sange, nu fug...ci imi "ademenesc urmaritorii", ca dupa aceea sa-i intreb "ce doresc de fapt si de drept".
    Chiar tu ai spus ca: "Astazi privind constat ca tu Mario, initiatorul , tu ai venit cu prietenele tale si ai facut ca cele doua bloguri sa comunice, sa fie mai usor de comunicat, ai redus spatiul , distanta...si ...si tot tu te-ai retras primul,..apari , dispari, ti-ai schimbat adresa... Te-ai plans de o lovitura a sortii dar nu ai acceptat ajutorul nostru,..."
    Nu m-am retras, ci am vegheat si nu am mai scris. Am incercat sa postez doar "Slise-uri", fara comentarii(insa).
    Dar "cineva", se pare ca are "o problema" si vreau sa aflu cine ma "are atat de mult la inima", incat sa-mi sparga 4 parole, sa faca "vraiste pe acolo" si sa se foloseasca de numele meu?!
    N-am fost plecat, n-am "dezertat", si nu mi-am abandonat prietenii, dar deocamdata sunt in cautarea "prietenului virtual", ce mi-a provocat pierderi!
    Restul este de comptenta autoritatilor statului!
    In ceea ce ma priveste, v-am pastrat in inima ca adevarati prieteni!
    Cu prietenie si incearca sa te pui in locul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit. Ma repet.
    Am avut foarte multe pps-uri care te-ar fi relaxat. De multe ori problemele ne sufoca. Si eu ma simt sufocata de ceva vreme, Dar a reusit sa ma faca sa ma destind o noua prietena virtulala. Doar o prietena.
    Nu am incercat sa te agasez. Mai mult viata ta de familie este numai a ta.
    M-am gandit la ceea ce tu mi-ai scris candva.
    Prietenele tale au sarit cu tot felul de comentari cu subanteles. Asa cum si tu ai raspuns ultima data si ...Intelepciune.... ????
    Daca ceva te-a deranjat . Nici o problema... Decizia iti apartine daca vrei sa mai comunicam sau nu.
    Ai retinut eu am incercat sa te ajut si atat.

    RăspundețiȘtergere